domingo, 18 de octubre de 2009

AUTOAVALUACIÓ 1.3

Després d'haver llegit tot el material demanat per fer aquesta mini activitat, la meva conclusió és la següent: ha estat una feina complicada.
D'una banda, hi havia molta informació per assolir, molts conceptes nous, moltes teories i diferents punts de vista que em feien la feina d'iniciar el mapa conceptual molt complicada. Quan ja tenia els termes SOCIETAT-TECNOLOGIA-CIÈNCIA situats, llegia un altre text que em deia que entre elles hi havia una altra relació, i tornar a refer el que ja havia fet.
D'altra banda s'afegia que encara em costa controlar el programa cmaps i havia de dedicar moltes hores només per representar els conceptes claus. A més que no estic gaire acostumada a fer mapes conceptuals i em costava trobar la relació entre els termes.

Com a conclusió general, he vist que des del punt de vista de continguts he après molts conceptes nous, moltes relacions, punts de vista diferents dels meus companys en el debat, i que no tot és o tecnologia depèn de ciència o ciència de tecnologia, existeix el relativisme i el punt intermig. Tot i així encara no puc doner la meva definició definitiva de tecnologia-ciència-societat. Espero tenir una idea més clara més endavant.
Des del punt de vista metodològic, el punt negatiu és que he trigat molt en fer la feina i per no poder dedicar més temps el meu mapa conceptual no és com de veritat m'agradaria que fos, però he de ser realista i fer només el que he pogut en el temps que he tingut per dedicar-hi. El punt positiu és que ara conec una altra manera de representar conceptes, conec un nou programari i el començo a controlar una mica més ràpid.
Espero que els meus esforços, que han estat molts, siguin recompensats amb una bona nota.

No hay comentarios:

Publicar un comentario